piątek, 21 sierpnia 2015

♥Wiek nie ma znaczenia♥

 Nie mogę uwierzyć,że już mam prawie 13 lat.
Dopiero się urodziłam,chodziłam do przedszkola,
do parku z mamą,na plac zabaw,bawiłam się w dom,
a teraz... wszyscy uważają się za dorosłych!Uważają mnie za dziecko bo jak
mi się nudzi i wyciągnę sobie puzzle to od razu wszyscy się śmieją,
Uważają mnie za jakąś dziwaczkę,ale ja jestem jeszcze dzieckiem i nie 
mają nic do tego.Dorosłymi się stajemy po ukończeniu 18 lat.Do śmierci 
powinniśmy korzystać z życia i ja mam zamiar to robić.Jak komuś to nie pasuje 
jego problem.Nie trzeba słuchać wszystkich,każdy ma swoje zdanie i swój rozum.
RÓBCIE TO NA CO MACIE OCHOTĘ,ALE Z ROZUMEM !! <3










Na trzecim zdjęciu jestem ja z Julią (moją siostrą)
Julia też ma bloga ♥BLOG JULII♥

To już wszystko w tym poście :)


                                                                                                     post nr.18

W komentarzach możecie podawać swoje blogi :)

30 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się pierwsze zdjęcie :) Mamy takie same, szare spodenki!
    PS. Zajrzałam na bloga siostry :)

    http://emiemaila.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację! W sumie każdy jest dzieckiem, przecież ma rodziców :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie wierzę, że mam już prawie 14 lat ten czas tak szybko leci. Ogólnie to masz rację fajny blog i zdjęcia! :))

    http://olcia-believe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz racje trzeba w zycu szalec i robic to, na co ma sie ochote! :)

    http://amourdelespoir.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiekne zdjęcia :)

    Zapraszam na nowy post, w którym opisuje czym dla mnie są trendy!
    Mogłabyś poświęcić mi kilka sekund na jeden klik w ostatnim poście? Byłabym bardzo wdzięczna :)

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjecia ^.^ masz racje trzeba korzystać z życia nez wzgledu na wiek.

    yukinephoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się,że ktoś jest tego samego zdania co ja ;)

      Usuń
  7. Nie przejmuj się innymi ;) niech mówią co chcą :D na nic nigdy nie jest się za dojrzałym. W wolnej chwili zapraszam do siebie: http://zzyciawzietexd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku... nie wiem co mam napisać,ale dziękuje za szczerość xD :)

      Usuń
  8. Czasem powinniśmy mieć w sobie trochę z dziecka, bo wtedy jesteśmy weselsi i bardziej optymistyczni :) Bardzo fajne zdjęcia. Dodałam cię na snapa :)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze wiele przed Tobą! :) Pozdrawiam! :)

    chmielova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też mam 13 lat i za dorosłą się nie uważam. :) fajny post, śliczne foty i z chęcią odwiedzę bloga siostry. :)
    Zapraszam do siebie - http://theblue-princess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam to samo. :)
    Mam 14 lat i jak np. zacznę się wygłupiać to wszyscy się ze mnie śmieją i mówią mi jaka to jestem dziecinna... Ale trudno. Nie będę uważała się za dorosłą.
    Jesteście bardzo ładne! ♥

    Zapraszam: www.liviandinga.blogspot.com
    + OBSERWUJEMY, bo super blog:) ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość osób tak ma ;) Ale masz racje zachowuj się tak jak masz ochotę xD
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Wspaniałe zdjęcia, jest bardzo ładna i fotogeniczna ;33 A jeśli chodzi o post, masz rację..korzystajmy z życia dopóki możemy ;D Buziaakiii ;*** Zapraszam do mnie! Obserwuję i licze na rewanż ;D

    http://whitegirl-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak na trzynastolatkę, bardzo dojrzale piszesz. Brawo! :)
    http://wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje naprawdę jestem szczęśliwa,że ktoś docenia moją prace :)

      Usuń
  14. Masz racje! Wiek nie ma w niczym znaczenia ;*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Dorosłość jest trudna, mówimy 'gówniarz" czasem z zazdrością o beztroskę, także nie przejmuj się;)

    OdpowiedzUsuń